Cara Diet dengan ShakeMe


BAGAIMANA MAKAN SECARA SIHAT?

Pelan Diet permulaan . Bagi yang bercadang untuk mengamalkan diet sihat.. tak kiralah yang dah gemuk atau obesiti nak menurunkan berat badan atau yang dah mencapai BMI normal nak pastikan BMI mereka sentiasa normal SHAKE ME adalah pilihan terbaik. untuk menu harian anda dicadangkan:


SARAPAN PAGI :

Caranya minum 1 gelas air suam (~200 ml) untuk merangsang aktiviti usus dan pencernaan. Seterusnya goncang 2 paket SHAKE ME dengan air mineral/kosong 400ml.

Jangan lupa minum air mineral/kosong yang banyak ya. Untuk perempuan 2.5 L dan untuk lelaki 3 L sehari adalah mencukupi.

~ KEBAIKAN : mengeluarkan toksik, meningkatkan metabolisme dan membakar lemak serta membekalkan asid amino yang penting untuk pemulihan dan pembentukan otot badan.


MAKAN TENGAHARI :~
Minum 1 gelas air suam sekurang-kurangnya sebelum makan tengahari.

Amalkan Palm/Fist method (tapak tangan dan genggaman tangan)

- 1 genggam tangan atau lebih untuk jenis sayuran berasaskan karbohidrat seperti ubi kentang, sayuran hijau


- kurang dari 1 telapak tangan untuk protein seperti ikan, ayam tanpa kulit, daging dan kekacang.


- 1/2 genggam tangan untuk nasi (elakkan nasi lemak atau nasi goreng)


* Elakkan makanan bergoreng, jika anda makan makanan bergoreng atau berminyak, ambil CELGYNIC GOLD untuk membantu pencernaan lemak berlebihan 


MINUM PETANG :~
hidangannya sama seperti MINUM PAGI

MAKAN MALAM:-

Pilihan 1 :  Ambil 2 paket SHAKE ME untuk menggantikan makan malam

Pilihan 2 :  Jangan makan lebih dari pukul 8 malam. INGAT!!! 

- 1 genggam sayur-sayuran- 1 telapak tangan ikan kukus atau ayam tidak berkulit - dicadangkan untuk tidak mengambil nasi dan juga makanan berkanji di waktu malam.

TESTIMONI SHAKE ME










Minum SHAKE ME bukan saja untuk kurus tapi bagi ibu yang menyusu badan pun boleh minum. Boleh tahan lapar dan susu badan pun makin meriah. Rezeki untuk anak jugak tu...

Produk terbaru ini memang hangat di pasaran. Permintaan sangat tinggi sebab boleh turun berat badan dalam masa sebulan je..SHAKE ME berasakan soya + vanila, rasanya sangat enak. 
 Kebaikan SHAKE ME :~

√ Mengeluarkan toksik

√ Meningkatkan metabolisma & MembakarLemak

√ Membekalkan amino asid yang penting untuk pemulihan dan pembentukan otot badan.

Yang ada niat untuk diet tu harus cuba ShakeMe ni.. Beli 6box Siti bagi free 1 shaker.


Nak kurus? Nak sihat? 
Diet sahaja dengan ShakeME

Post a Comment

nRelate Posts and Homepage