First Award / Majlis Anugerah SM/SSM - PGRM Cheras



Assalamualaikum!!!...

Sowei ye!! lewat update blog...busy dgn kerja hakiki..he3. Siti nak kongsi juga
majlis ini yg diadakan pada 20th Jan 2013 lalu..
dalam Dewan PGRM, Cheras. Majlis ini adalah untuk meraikan para
 usahawan yang berjaya mencapai pangkat SM/SSM…
Walaupun ini pangkat permulaan, siti rasa bangga berada dlm majlis tu...

Inilah stage yg lahirkan ramai 
usahawan-usahawan berjaya!! 

“Alhamdulillah” itulah ucapan yg pertama bila Siti terima surat ttg anugerah ini. 
Tak pernah terbayang pun akan naik pentas dan diraikan mcm nie.. 
yelah dgn online biznes pun kita dihargai.  
 Bestkan!! dalam biznes ni, setiap apa yang kita capai, ada reward yg akan di raikan...uols boleh lihat sendiri betapa titikpeluh dan setiap usaha kita di hargai...
tak berbaloi ke..??? Mestilah kan…


~ME ~ Become as a Sales Manager
(1st Award)

Okeylah.. JOM!!.. kita layan pic yg sempat dirakam :-





Me :) Sweet memory kat PGRM, Cheras
  
My Mentor ( Shaliza @ Ieja) bukti kejayaannya adalah 
penguat semangat kami...

My Sifu ( Nurul Ain @ Yong) yg sgt b'tgjwab 
memastikan yg ank2 didik berjaya...

My leader ( Nor Hafizah) yg tak jemu beri 
tunjuk ajar dlm biznes nie...



Setiap kali jumpa mesti panggil "Mama" kt sy..he3..
Bangganye!! Kmi mcm ibu & ank tak? so sweet!!!... 
— with Fatin Zaini
 
With biz partner dari Shah Alam (Wan Surry)



Siti Vs Siti.. kami kenal masa sama2 buat biznes nie..
dh 2x jumpa kat event nie..terus jdi bff :).. — with CT Twin



Me & biz partner dari SP (Eina Fazlina) Seorg housewife yg 
committed &  semangat utk terus maju dlm dunia perniagaan..
Caiyok2 eina..:)

With biz partner dari KL (NoHidayu @ Ayu)


Become..a mother :) 
still semangat nk buat bizness..Tiada halangan utk 
sama2 maju. Congratz naja :) Model Luminez :) 
He3.. kmi bdua tumpang glamour jap!!

 
With biz partner dari Sungai Petani (Nadiah Mohd Helmy)





Nothing impossible in this Premium Beautiful Business. 
Be part of us and you'll be guided along the way =)
 

Nak tahu caranye contact Siti..Okey!!!

012-9257634

fb: Siti Norizam Ishak

ct_sni@yahoo.com


Post a Comment

nRelate Posts and Homepage