CARA PENGAMBILAN N'LICIOUS


N'LICIOUS ini merupakan 118 pati buahan dan sayuran telah disatukan dalam 1 produk yang berkhasiat dan bermutu tinggi.

KHASIAT N'LICIOUS
  • Membantu mengurangkan kencing manis.
  • Mengurangkan level darah tinggi.
  • Membaiki masalah dalaman.
  • Meningkatkan immune badan.
  • Menambahkan vitamin semula jadi dalam badan.
  • Melancarkan peredaran darah.
  • Boosterkan metabolisme dan masalah hormone.

Ada 10 simptom yang perlu diketahui kerana ia menandakan kita mengalami masalah pencernaan (aktiviti enzim) iaitu:-

1.Banyak angin (lebih kerap kentut daripada biasa)
2.Kembung
3.Cepat penat
4.Mudah berparut
5.Keradangan kulit
6.Berat badan bertambah dengan cepat
7.Sering sendawa
8.Pedih ulu hati
9.Makanan tidak hadam
10.Keradangan lain


Untuk mengatasi simptom tersebut N'LICIOUS diperlukan. Cara pengambilan pun mudah. Sekali minum memang akan terus rasa perubahan pada rasa badan kita.






N'LICIOUS adalah salah satu produk yang digunapakai di dalam set kurus sepantas 10hari ini atas keberkesanannya membantu proses penurunan berat dengan efisyen sekali.

Ia berperanan sebagai enzim yang mempercepatkan proses pencernaan supaya badan hanya menyerap nutrien sahaja.




JENIS SOYA PROTIEN DALAM SHAKE ME


SHAKE ME adalah sejenis pengganti makanan yang berasaskan soya. Soya merupakan produk kesihatan berunsurkan minuman kesihatan yang membekalkan mikronutrien yang mengawal berat badan.

SHAKE ME juga merupakan minuman protein yang unik kerana mengandungi GARAM BULUH yang kaya dengan lebih 70 jenis mineral yang diperlukan oleh badan manusia. Menyediakan bekalan mineral yang penting untuk keseimbangan dan kesihatan badan untuk jangka masa yang panjang. Mengandungi sumber utama Calcium dan Magnesium. Tinggi dan kaya dengan sumber antioxidan: Menggalakkan pertumbuhan sel-sel baru yang baik untuk keperluan badan serta membantu dalam proses pembakaran lemak badan dan penghasilan tenaga yang berpanjangan. Garam Buluh juga membuang toksik dari badan seperti PERISA MAKANAN, BAHAN KIMIA, RACUN UBAT dan lain-lain.


SHAKE ME ada 3 jenis sumber 'PROTIEN" Penyerapan protein di dalam badan lebih konsisten menyebabkan badan "feel satisfied". Kombinasi hidangan tinggi protein dengan karbohidrat (sayur-sayuran, ubi kentang) menghalang penyerapan gula dalam badan dengan agresif. Makanan yang tinggi protein merangsang pembakaran kalori dengan lebih tinggi dalam badan jika dibandingkan dengan lemak. Protein bertindak sebagai "fuels" (bahan api) untuk membakar lemak. Protein merupakan komponen utama dalam pembentukan dan pemulihan otot terutama semasa dan selepas bersukan, senaman ataupun aktiviti fizikal.

1) OAT PROTIEN


2) nGMOSOY PROTIEN


3)  WHEY PROTIEN


L-Carnitine di dalam SHAKE ME merupakan ejen PEMBAKAR LEMAK dan bertindak meningkatkan kadar metabolisma badan. Tahu tak? Ni lah rahsia orang kurus makan banyak pun tetap kurus. Kerana kadar metabolisma diorang tu tinggi lagi efektif! Kita pun boleh dengan berSHAKE ME jur..

Dapatkan SHAKE ME anda sekarang.





4 TIPS ELAK STRESS


Stress? Semua orang pernah mengalaminya dan mempunyai masalah masing-masing. Tidak cukup di rumah, ada pula di tempat kerja, kemudian kawan-kawan pula meluahkan perasaan. Suri rumah pun ada masalah stress ini. Tapi, sebenarnya mengelak belenggu stress lebih mudah berbanding dengan mengendalikannya.

Haaaa. Macam mana tu? Sebenarnya memang amat mudah untuk kita mengelak stress daripada diri kita. Nak kendalikan stress yang susah. Apa yang perlu kita buat? Hanya perlu relax dan nikmati hidup yang sementara ni.


 4 Tips Elak Stress

Berhenti dari melakukan apa-apa aktiviti, ambil nafas dan lepaskan beberapa kali hingga anda berasa lebih tenang.

Ada baiknya jika ada keluar dan hirup udara segar, mungkin pergi ke taman? Kosongkan fikiran dan lihat keadaan sekeliling yang mampu berikan ketenangan pada diri anda.



Aktiviti beriadah seperti berjoging atau berlari adalah salah satu cara mengurangkan stres. Apabila kita melakukan riadah sewaktu kepala berserabut, kita dapat melupakan seketika masalah-masalah berkenaan. 

Selain mengeluarkan peluh dan membantu melancarkan peredaran darah, aktiviti beriadah juga dapat memberi ruang untuk berfikir dan mencari ilham.


Kopi telah menjadi salah satu minuman favorite yang digemari oleh ramai orang. "Minkaffe" ini LESS KAFEIN & mempunyai GARAM BULUH

Bau wangi aroma kopi rabusta ni dapat menghilangkan stress. Banyak orang yang percaya bahawa aroma kopi ini dapat membuat fikiran kita jauh lebih tenang sekaligus menghilangkan stress sehingga kita pun akan mendapatkan mood yang lebih baik untuk aktiviti seterusnya. 


Carilah masa untuk meluangkan masa bersama teman, sahabat atau keluarga kerana dengan cara ini dapat mengurangkan masalah. 

Terutama keluarga adalah segala-galanya dalam semua perkara. Sama ada kita sedang bermasalah ataupun tidak, keluarga sentiasa di sisi kita. Apabila kita bersama keluarga, kita boleh bergelak ketawa, bersembang dan berkongsi suka duka kita membuatkan kita lebih baik dan masalah akan lebih terkawal.

Adakah anda mempunyai cara-cara lain mengurangkan stres untuk dikongsikan? 

Berikan komen anda di ruangan komen atau dapatkan MINKAFFE dari Cik Siti.






PERSIAPAN SUAMI UNTUK ISTERI TERSAYANG KEMBALI LANGSING

Kehamilan adalah sesuatu yang menakjubkan yang terjadi pada seorang wanita. Perasaan takut, gembira, sedih bercampur baur ketika itu. Belum ditambah lagi dgn keletihan yang dialami sepanjang waktu hamil. Saat inilah si isteri memerlukan suami. Ia adalah anugerah yang menakjubkan dan kehamilan satu anugerah dari Allah.


Apabila isteri mula hamil maka tanggungjawab suami akan menjadi lebih besar. Ketika hamil, isteri biasanya akan mengalami perubahan hormon dan emosi. Kadangkala mereka akan lebih emosi dari biasa dan perlukan perhatian yang lebih daripada sebelum hamil.


Suami mestilah jadi pendengar yang setia. Mungkin suami selalu sahaja mendengar keluhan isteri yang selalu sakit-sakit dan lenguh badan. Dengarlah rintihan mereka kerana mereka mahukan perhatian yang tiada berbelah bahagi.


Ringan-ringankanlah tangan untuk membantu isteri. Bagi yang sudah mempunyai anak, bantuan suami diperlukan untuk mengendalikan anak-anak yang lain.


“Susahnya nak tidur bila dah masuk trimester ketiga ni. Tidur sekejap terjaga sebab nak pergi tandas. Kalau tak sebab nak ke tandas pun terjaga sebab bayi bergerak sebab dia pun tak selesa! Tension betul. Esok nak kerja pula.”


Pasti perkara ini sering terjadi kepada para ibu yang sedang hamil. Lebih-lebih lagi kepada mereka yang sudah masuk trimester ketiga. Adakalanya suami pun naik bingung sampai tak tahu nak buat apa. Pusing ke kiri tak selesa, pusing ke kanan pula perut mengeras tiba-tiba. Perkara ini terjadi kerana bayi semakin membesar dan menjejaskan keselesaan anda ketika tidur.


Barangan penjagaan bayi adalah antara barangan yang paling seronok dibeli. Tetapi, jangan bazirkan duit dengan membeli barangan yang tidak diperlukan, sebaliknya senaraikan barangan yang perlu sahaja supaya tidak tersalah pilih nanti.

Layanan suami ketika isteri mengandung penting untuk lahirkan zuriat soleh dan solehah. Cuba beri lebih perhatian dan lebih peka terhadap keperluan semasa isteri mengandung adalah sangat penting dan mampu memberi kesan yang mendalam terhadap hubungan suami isteri mahupun kepada anak yang bakal dilahirkan.



Hakikatnya, bengkung selepas bersalin terkenal kerana ia mampu mengempiskan perut wanita selepas bersalin. Bengkung moden lebih mudah untuk dipakai dan sangat sesuai untuk yang bersalin secara ceaser/normal.

Antara faedah memakai bengkung bersalin ialah:-
  1. Mengempiskan perut dan memulihkan kulit perut mengurangkan kesan regangan, menghilangkan tompok hitam pada kulit perut
  2. Membuang angin dalam badan.
  3. Mengembalikan kedudukan peranakan/mengelak rahim jatuh
  4. Mengecutkan rahim yang bengkak selepas bersalin
  5. Mempercepat proses pengeluaran darah kotor
  6. Mengelak badan dari ‘masuk angin‘
  7. Mengelak masalah perut buncit dan menggelebeh
  8. Membantu menghilangkan sakit belakang
  9. Menguatkan kembali kedudukan tulang belakang
  10. Mengurangkan rasa sakit pada perut
  11. Mengetatkan otot perut yang longgar semasa hamil
  12. Memecahkan lemak dan selulit
  13. Menggalakkan postur badan yang baik
  14. Membantu proses penyusuan
  15. Mencegah makan lebih banyak (kurang berat badan, yay!)
Kalau mahu isteri kekal kurus dan langsing. Jangan kedekut. Pastikan isteri anda memakai korset semasa dalam pantang. Ini adalah korset no.1 yang terbaik untuk semua wanita. Selepas pantang still boleh pakai setiap hari secara konsistant tanpa perlu menghabiskan ribuan ringgit ke pusat slimming central atau makan pil diet yang entah apa-apa. 

Suami kalau "perut naik" si isteri tak kisah. Tapi kalau si isteri perut mengembang, badan melebar mulalah buat hal walaupun pada hakikatnya mulut cakap lain hati mahu lain. huhuhu..

So suami, kalau sayang isteri pastikan terjaga dari awal. Suami juga yang dapat manfaat & gembira selalu bila isteri sihat cantik bergaya walaupun anak dah berderet. Barulah harmoni rumahtangga bila si suami mengambil berat tentang persiapan isteri dari awal pregnant. 

Semoga tips diatas dapat membantu suami-suami diluar sana.

Dapatkan "Premium Beautiful Korset"dari yang pakar. 


ORANG YANG DAH KURUS LANGSING JANGAN BACA POST INI !


Rata-rata rakyat Malaysia asyik menyebut N’licious. Sana N’licious, sini N’licious.

Kenapa N'LICIOUS ? Apa itu N'LICIOUS yeee ?

(+) N'LICIOUS
- Merupakan sejenis minuman enzim dan buah yang mengandungi 118 jenis buah buahan dan sayur sayuran yang mempunyai pelbagai warna seperti warna pelangi yang mana setiap warna pada buah dan sayur berfungsi khas untuk setiap jenis organ dan sistem tubuh kita.

Berfungsi untuk uraikan lelemak, zat makanan supaya senang diserap dalam badan dan membantu memberi enzim untuk tubuh badan/organ kita lebih cekap bekerja.

Sesuai untuk lelaki/perempuan yang mengalami jerawat yang teruk, untuk orang yang nak turunkan berat badan, untuk orang yang kuat makan tapi takut berat badan naik, sesuai sangat minum N'LICIOUS ni.

Sebarang pertanyaan boleh terus hubungi:-



nRelate Posts and Homepage